Serwer dedykowany: SP-128

Sprawdź ceny w następujących lokalizacjach:
Procesor:  Intel  Xeon E5-1650v3 - 6/12t - 3.5GHz /3.8GHz
RAM:  128GB DDR4 ECC 2133 MHz
Usługi zawarte w cenie serwera
  • Do 500GB przestrzeni dyskowej na kopie zapasowe

    Usługa dostępna w centrum danych serwera lub w najbliższym centrum danych (informacja o lokalizacji jest dostępna po jej aktywacji w panelu klienta).

  • Panel klienta Manager
  • API
  • Dostęp root do serwera
  • Dostęp do graficznej konsoli KVM/IP
  • Anty-DDOS Pro w cenie
Sieć
Dystrybucje

Produkty uzupełniające

IP Load Balancing
Rozszerzony Backup Storage
Dodatkowa przepustowość
Wsparcie klienta VIP
Potrzebujesz pomocy?

Profesjonalny dział wsparcia klienta

Dział obsługi klienta

Zadzwoń do nas 71 750 02 00
od poniedziałku do piątku od 08:00 do 18:00

Możesz również skontaktować się z nami e-mailowo

Pomoc techniczna i incydenty

Zadzwoń do nas 71 750 02 00

*Opłata zgodnie z cennikiem operatora

Gwarancje i SLA

Gwarantowana dostępność serwera (SLA) to 99,95% w skali miesiąca. Gwarantowany czas podjęcia interwencji (GTI) na poziomie 1 (brak dostępu do serwera) bez konieczności wykonania spersonalizowanej diagnostyki to 1 godzina. Gwarantowany czas naprawy (GTR) to GTI+2 godziny, czyli łącznie 3 godziny. Gwarantowany czas podjęcia interwencji na (GTI) poziomie 2 z koniecznością wykonania spersonalizowanej diagnostyki wynosi 12 godzin.

Rekompensaty

W przypadku niedostępności serwera, dłuższej niż łączny czas dopuszczalny (zgodnie z SLA) na podjęcie zgłoszenia oraz naprawę serwera (GTR), przysługuje rekompensata w wysokości 5% opłaty miesięcznej za każdą godzinę opóźnienia. Maksymalna rekompensata w miesiącu to 100% opłaty miesięcznej. Rekompensata jest naliczana w postaci dodatkowych dni dzierżawy serwera, w ilości równej procentowi rekompensaty. Warunkiem otrzymania rekompensaty jest zgłoszenie usterki w panelu klienta.