Potrzebujesz pomocy, szukasz informacji?



Konsultanci OVH są do Twojej dyspozycji w przypadku pytań handlowych i technicznych, zapytań ofertowych, zgłoszeń dotyczących interwencji...


Załóż konto klienta

Potrzebujesz pomocy w zrealizowaniu zamówienia?
Skontaktuj się z OVH telefonicznie lub e-mailowo.


Skontaktuj się z nami telefonicznie


801 014 487

717 500 287

Opłata zgodnie z cennikiem operatora. Od poniedziałku do piątku 08:00-18:00.







Masz pytanie techniczne?
Skontaktuj się z zespołem konsultantów.

Kontakt dla obecnych klientów OVH









Twoja strona www jest niedostępna? Twój serwer nie odpowiada?
Skontaktuj się z ekspertami OVH telefonicznie lub otwierając zgłoszenie awarii.


Skontaktuj się z nami telefonicznie


717 500 286

Od poniedziałku do piątku 08:00-18:00

717 182 370

Numer dostępny przez całą dobę. Kontakt w języku angielskim.


Każde zgłoszenie trafia do zespołu pracowników w serwerowni OVH, którzy następnie wykonają diagnostykę usługi. Kontakt z pracownikami odbywa się w języku angielskim.
Jeżeli po zakończeniu diagnozy okaże się, że problem leży po stronie OVH, jego rozwiązanie zostanie wykonane w ramach obowiązujących gwarancji.

W przypadku gdy zgłoszony problem nie leży po stronie OVH, OVH wystawi fakturę za przeprowadzoną diagnozę na kwotę 80,00 PLN Netto.



Pomoc VIP: szybsza reakcja



Dziękujemy za wybranie i codzienne korzystanie z naszych usług. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania: techniczne i handlowe.

Zdajemy sobie sprawę, że każdy projekt realizowany w naszej firmie to osobna historia, która wymaga indywidualnej obsługi. Dlatego przygotowaliśmy dla Państwa dodatkową opcję: możliwość codziennej obsługi przez konsultantów, którzy będą obsługiwać wyłącznie Państwa.

Opcja VIP jest dostępna zarówno dla infrastruktur dedykowanych jak i dla hostingu www i e-maili. Usługa ta kosztuje 199,00 PLN Netto / m-c*, bez względu na rodzaj i liczbę produktów, którymi aktualnie dysponujesz. Opcja ta automatycznie dotyczy nowych produktów, które zamawiasz.



OVH Opcja VIP
Pomoc handlowa i techniczna
Telefon + E-mail (godziny pracy) w cenie usługi w cenie usługi
Konsultant handlowy i konsultant techniczny w cenie usługi
Zgłoszenie usterki
Telefon + E-mail (24/24, 7/7) w cenie usługi w cenie usługi
Priorytetowa realizacja zgłoszenia w cenie usługi
Gwarancja realizacji zgłoszenia
Standardowe weryfikacje od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00-18:00 w cenie usługi
Przygotowanie wyceny Gratis
Pilne weryfikacje 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu w cenie usługi
Podjęcie problemu < 15 min w cenie usługi
Kontakt telefoniczny z administratorem w cenie usługi
Przygotowanie wyceny 928,00 PLN Netto (czyli 1141,44PLN brutto) **
Cennik
Opcja zawarta 199,00 PLN Netto (czyli 244,77PLN brutto) *
Zamów

* Płatność za 12 miesięcy
** Kwota za pierwszą godzinę pracy (w tym diagnostyka w trybie pilnym, wycena i całościowe lub częściowe rozwiązanie, jeśli zostanie ono zaakceptowane).