Potrzebujesz pomocy, szukasz informacji?



Konsultanci OVH są do Twojej dyspozycji w przypadku pytań handlowych i technicznych, zapytań ofertowych, zgłoszeń dotyczących interwencji...


Załóż konto klienta

Potrzebujesz pomocy w zrealizowaniu zamówienia?
Skontaktuj się z OVH telefonicznie lub e-mailowo.


Skontaktuj się z nami telefonicznie


71 750 02 00

Opłata zgodnie z cennikiem operatora. Od poniedziałku do piątku 08:00-18:00.







Masz pytanie techniczne?
Skontaktuj się z zespołem konsultantów.

Kontakt dla obecnych klientów OVH









Twoja strona www jest niedostępna? Twój serwer nie odpowiada?
Skontaktuj się z ekspertami OVH telefonicznie lub otwierając zgłoszenie awarii.


Skontaktuj się z nami telefonicznie


71 750 02 00

Od poniedziałku do piątku 08:00-18:00
Po godzinach pracy polskiego oddziału, kontakt w języku angielskim.


Każde zgłoszenie trafia do zespołu pracowników w serwerowni OVH, którzy następnie wykonają diagnostykę usługi. Kontakt z pracownikami odbywa się w języku angielskim.
Jeżeli po zakończeniu diagnozy okaże się, że problem leży po stronie OVH, jego rozwiązanie zostanie wykonane w ramach obowiązujących gwarancji.

W przypadku gdy zgłoszony problem nie leży po stronie OVH, OVH wystawi fakturę za przeprowadzoną diagnozę na kwotę 80,00 PLN netto.



Pomoc VIP: szybsza reakcja



Dziękujemy za wybranie i codzienne korzystanie z naszych usług. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania: techniczne i handlowe.

Zdajemy sobie sprawę, że każdy projekt realizowany w naszej firmie to osobna historia, która wymaga indywidualnej obsługi. Dlatego przygotowaliśmy dla Państwa dodatkową opcję: możliwość codziennej obsługi przez konsultantów, którzy będą obsługiwać wyłącznie Państwa.

Opcja VIP jest dostępna zarówno dla infrastruktur dedykowanych jak i dla hostingu www i e-maili. Usługa ta kosztuje 199,00 PLN netto / m-c*, bez względu na rodzaj i liczbę produktów, którymi aktualnie dysponujesz. Opcja ta automatycznie dotyczy nowych produktów, które zamawiasz.