FAQ





Hosting


Wgrałem pliki strony, ale wyświetla się domyślna strona OVH: « strona w budowie »

Po zainstalowaniu hostingu OVH umieszcza domyślną stronę do momentu wgrania plików strony. Jeśli umieścisz pliki strony w katalogu www bez usuwania treści umieszczonej przez OVH, może się pojawić ten problem.

Usuń plik o nazwie « index.html » umieszczony przez OVH na hostingu. Możesz również zmienić jego nazwę, abyś mógł go w każdej chwili aktywować i posłużyć się nim jako stroną tymczasową.

Użyteczne informacje : pliki strony powinny zostać umieszczone w katalogu « www », aby były wyświetlane.



Nie mogę odnaleźć danych do logowania do bazy danych

Podczas instalowania oferty hostingu baza danych zawarta w ofercie nie jest automatycznie instalowana. Nie otrzymujesz e-maila dotyczącego bazy danych. Należy najpierw utworzyć bazę danych.

Zaloguj się do panelu manager i wybierz nazwę domeny.
Wybierz ikonkę

-> « Zatwierdź » ->

.





Jak aktywować multidomenę?

Chcesz dodać domenę w opcji multidomena na hostingu www OVH?
Zapoznaj się z naszym przewodnikiem: Dodanie domeny w opcji multidomena.



Jak mogę sprawdzić statystyki?

Dostęp do statystyk jest możliwy dla każdego hostingu. Nie trzeba zamawiać dodatkowych usług, aby z nich korzystać.

Po kilku dniach od aktywacji hostingu otrzymasz dostęp do statystyk i będziesz mógł monitorować swoją stronę. Sprawdź statystyki swojej strony www.



Co oznacza ten błąd?

404 Ten błąd pojawia się, gdy chcesz wejść na stronę, która nie istnieje.
Możliwe również, że adres strony został źle wpisany.
403 Ten błąd jest związany z uprawnieniami do plików (CHMOD).
Użytkownik nie ma wystarczających uprawnień, aby wejść na odwiedzaną stronę. Uprawnienia te mogą zostać zmienione przez OVH po włamaniu na stronę www lub na skutek działań klienta.
500 Błąd 500 może być spowodowany przez:
  • Źle skonfigurowany lub zakodowany plik .htaccess;
  • Nieprawidłowe uprawnienia do plików;
  • Skrypt zatrzymany przez naszego robota Okillerd, w przypadku długiego wykonywania się pliku lub niedozwolonego polecenia.
Nie można odnaleźć strony Sprawdź najpierw, czy łącze internetowe jest aktywne. Usuń cache przeglądarki i sprawdź, czy nie masz włączonej zapory, która mogłaby mieć wpływ na łącze internetowe.

Ten błąd może być spowodowany nieprawidłową konfiguracją DNS lub podawaniem nieistniejącej nazwy domeny.
Error establishing a database connection Ten błąd jest związany z połączeniem do bazy danych.
Przyczyną może być źle skonfigurowany plik na stronie klienta, który zawiera niepoprawne dane do połączenia z bazą danych.
Błąd ten może się pojawić, gdy do jednej bazy danych wykonywanych jest zbyt dużo jednoczesnych połączeń.






Domena


Jak zmienić właściciela domeny?

Każde rozszerzenie posiada własną procedurę zmiany właściciela.

W przypadku rozszerzeń .fr / .be / .eu / .re, należy postępować zgodnie z procedurą opisaną tutaj:


Poniższy przewodnik wyjaśnia, jak wykonać zmianę właściciela domeny z rozszerzeniem .com / .net / .org / .info / .biz :


Aby uzyskać więcej informacji na temat zmiany właściciela domeny, zapoznaj się ze specyfikacją techniczną domen dostępną na tej stronie:


Wybierz rozszerzenie domeny z lewej strony i kliknij na przycisk Specyfikacja techniczna.



Jak przenieść domenę do OVH?

Poniżej znajdują się przewodniki wyjaśniające, jak przenieść domenę:





Jak przekierować domenę?

Istnieją różne rozwiązania dotyczące przekierowania domeny.
Oto przewodnik, który może być pomocny: Przekierowanie www.





E-mail


W jaki sposób dodać konto e-mail?

Potrzebujesz pomocy w założeniu konta e-mail? Zapoznaj się z tym przewodnikiem:





W jaki sposób mogę założyć konta e-mail, jeśli ikonka w panelu klienta jest nieaktywna?

Przyczyny takiej sytuacji mogą być różne:

  • Aktywowałeś już wszystkie konta e-mail dostępne w ofercie hostingu;
  • Nie posiadasz hostingu i w związku z tym kont e-mail;
  • Operacja ta jest niedostępna z poziomu konta księgowego. Sprawdź, czy logujesz się jako kontakt administracyjny lub techniczny usługi.

W takiej sytuacji należy zamówić usługę, która daje możliwość tworzenia kont e-mail lub zalogować się do odpowiedniego konta klienta.



W jaki sposób mogę sprawdzać i wysyłać wiadomości w interfejsie Roundcube?

Potrzebujesz pomocy w zakresie wysyłania e-maili? Zapoznaj się z tym przewodnikiem:





Jak utworzyć przekierowanie e-mail?

Chcesz przekierować adres e-mail na inny adres?
Oto przewodnik na temat takiego przekierowania:





Jak włączyć lub usunąć autoresponder?

Chcesz utworzyć autoresponder dla konta e-mail?
Zapoznaj się z tym przewodnikiem:





Jak skonfigurować konto e-mail w programie pocztowym?

Udostępniamy przewodniki dla poszczególnych programów pocztowych.

Przewodniki są dostępne na tej stronie:





Jak zwiększyć rozmiar konta e-mail do ponad 5 GB w ofercie hostingu?

W chwili obecnej nie mamy hostingu pozwalającego na założenie kont e-mail o rozmiarze większym niż 5 GB.

Możesz:

  • Zmienić politykę zarządzania e-mailami i nie przechowywać wszystkich wiadomości na serwerze;
  • Wybrać ofertę Exchange, która pozwala na korzystanie z kont o rozmiarze 50GB.

Na tej stronie znajdziesz więcej informacji o ofercie Exchange 2013.



Co oznacza ten błąd?

553 sorry, that domain isn't allowed to be relayed thru this MTA (#5.7.1) Ten błąd pojawi się, gdy uwierzytelnianie SMTP nie jest włączone w programie pocztowym.
Włącz uwierzytelnianie dla serwera poczty wychodzącej. Użyj adresu e-mail jako loginu oraz hasła zdefiniowanego dla tego konta e-mail.






Identyfikator klienta


Jak zmienić kontakty usługi?

Oto przewodniki na temat zarządzania kontaktami:





Jak zmienić dane przypisane do konta klienta?

Aby zmienić dane przypisane do konta klienta, zaloguj się do panelu manager.
Kliknij na ikonkę « Administracja », « Moje parametry » i «

».





Jak odzyskać hasło do panelu klienta?

Zapoznaj się z tym przewodnikiem: page de connexion.puis cliquez sur "Mot de passe oublié ?", il faudra ensuite y renseigner votre référence client ("Nic Handle") et cliquez sur "Envoyer".



Dlaczego nie mogę zmienić kraju w danych klienta?

Nie można zmienić kraju w panelu klienta. Aby dokonać tego typu zmiany, postępuj zgodnie z poniższymi informacjami:

  • Załóż konto klienta na stronie OVH kraju, który chcesz podać w swoich danych (na przykład ovh.de, ovh.co.uk, itp.);
  • Wyślij e-mail do pomocy z dokumentem potwierdzającym adres zamieszkania oraz pisemne oświadczenie.

Na tej podstawie będziemy mogli dokonać zmiany kraju.
Od tej chwili będziesz obsługiwany przez pomoc w oddziale OVH, do którego przechodzisz.





Inne


Czy mogę zamówić hosting OVH, jeśli moja domena nie jest zarejestrowana w OVH?

Możesz zamówić ofertę hostingu lub kont e-mail w OVH. Aby usługi działały, będziesz musiał odpowiednio skonfigurować domenę.

W przypadku oferty e-mail :

Wybrać jedną z poniższych konfiguracji dla oferty e-mail na hostingu:

  • mx0.ovh.net : Brak ochrony;
  • mx1.ovh.net i mx2.ovh.net : prosty anty-spam, z różnymi priorytetami;
  • mx3.ovh.net i mx4.ovh.net : anty-spam + antywirus, z różnymi priorytetami;
  • redirect.ovh.net: pozwala na przekierowanie e-maili na inny adres (nie pozwala na zarządzanie kontami POP domeny. W takiej konfiguracji należy korzystać z serwerów DNS OVH).

Zmiany należy wykonać w aktualnej strefie DNS domeny.

W przypadku oferty hostingu :

  • Uzyskać adres IP hostingu.

Zmień adres IP w aktualnej strefie DNS domeny. Zapoznaj się z tym przewodnikiem, jeśli chcesz sprawdzić adres IP hostingu:


Zapoznaj się z częścią « Adres IP hostingu » i « Tabela porównawcza klastrów i IP ».





FAQ ogólny


Czym jest hosting www?

« Hosting online » lub « hosting internetowy » to usługa zawierająca przestrzeń dyskową, w ramach której można umieścić stronę internetową.

« Hosting www » (czasami nazywany « hostingiem współdzielonym ») opiera się na architekturze zarządzanej przez dostawcę hostingu, co oznacza, że klient zajmuje się tylko swoją stroną internetową.



Czym jest domena?

Nazwa domeny odnosi się do adresu strony internetowej. Domain Name System (DNS) pozwala na przekierowanie zapytań dla tej domeny na prawidłowy hosting lub na inne przypisane usługi, na przykład e-maile.

Istnieją domeny globalne (.com, .net, .org, itp.) nie związane z żadną strefą i rozszerzenia geograficzne (.pl, .fr .eu .asia itp.). Wkrótce pojawi się około 700 nowych rozszerzeń: .web, .bzh, .shop, .paris, .sex, itp...



Jakie są różnice między hostingiem www a serwerem dedykowanym lub Cloudem?

Klient korzystający z hostingu www nie musi się przejmować aspektem technicznym platformy (architekturą), na której zainstalowana jest jego strona. Narzędzia do zarządzania hostingiem są proste w zarządzaniu.

Serwery dedykowane są administrowane przez klienta, dzięki czemu klient ma więcej wolności w zarządzaniu zasobami i w konfiguracji.

Cloud opiera się na zasadzie wirtualizacji platformy i/lub zasobów przypisanych do strony. Usługa ta pozwala na elastyczność w konfigurowaniu.



Dlaczego warto wybrać hosting www w OVH?

Od 1999 nasz wykwalifikowany support pomaga klientom w uruchamianiu projektów www. 18 milionów aplikacji i 150 000 serwerów sprawiają, że OVH jest 1. dostawcą usług hostingowym w Europie i 3. na świecie.

Opracowujemy rozwiązania www, które zezwalają na dużą dowolność konfiguracji. Moduły pozwalają na przykład na założenie sklepu internetowego lub bloga a wszystkimi usługami można w prosty sposób zarządzać w panelu klienta.

Nasza międzynarodowa zabezpieczona sieć światłowodowa pozwala na korzystanie z bezawaryjnego hostingu www. Zaufało nam już ponad 700 000 klientów we Francji i w 16 oddziałach.



Dla kogo jest przeznaczony hosting www?

Hosting www jest wybierany przez klientów poszukujących prostego zarządzania i możliwości założenia firmowej strony internetowej, prywatnego bloga lub zainstalowania kilku stron internetowych bez konieczności zajmowania się platformą sprzętową.

Hostingi te odpowiadają na różne zapotrzebowanie i mogą obsłużyć dużą liczbę projektów. Są one przeznaczone zarówno dla osób fizycznych jak i dla firm.



Jak założyć stronę internetową?

Strona może zostać utworzona przed zamówieniem hostingu za pomocą programów do tworzenia stron lub przez wyspecjalizowaną agencję. Następnie wystarczy umieścić stronę na aktywnym hostingu.

Można utworzyć stronę internetową bezpośrednio na hostingu za pomocą narzędzi do programowania lub w oparciu o moduły (CMS) pozwalające na zainstalowanie rozwiązania www za 1 kliknięciem na hostingu.



Czy mogę zainstalować strony dla dorosłych na hostingu www?

Jeśli strona jest zgodna z prawem i dostosowana do reguł stron zawierających treści zarezerwowane dla ograniczonej grupy użytkowników (na przykład: dostęp zabroniony osobom niepełnoletnim), można ją zainstalować na hostingu. Do tego celu można wykorzystać tylko ofertę PERFORMANCE.

Klient jest informowany o odpowiedzialności związanej z umieszczanymi treściami podczas akceptowania regulaminu usługi podczas składania zamówienia.



Na każdym hostingu jest limit stron lub domen, które można przypisać?

Liczba domen, które można skonfigurować na hostingu PERSO i PRO to 1000. Na hostingu PERFORMANCE liczba ta jest nieograniczona.

Można utworzyć i zainstalować dowolną liczbę stron (respektując warunki umowy i specyfikację oferty). « Maksymalna zalecana liczba stron », którą wskazujemy to tylko zalecenie związane z ilością zasobów każdej oferty.





FAQ techniczny


Czym są zasoby przypisane do każdej oferty?

« Moc » hostingu może zostać określona za pomocą zasobów procesora (Core CPU), pamięci (RAM) maszyny (serwera), która wchodzi w skład infrastruktury.

Na hostingu współdzielonym wszystkie zasoby były współdzielone i nie opisane. W ofercie hostingu www są ustalone priorytety między ofertą PERSO i PRO, a oferta PERFORMANCE korzysta z zasobów gwarantowanych, które można dostosować.



W jaki sposób mogę się dowiedzieć, jakie zasoby wykorzystuje mój hosting?

Wkrótce przygotujemy i zintegrujemy z panelem klienta OVH narzędzie do monitoringu wykorzystanych przez hosting zasobów. Będziesz mógł określić, czy oferta, z której korzystasz jest dostosowana do Twoich potrzeb.



Czy mogę zmienić domenę przypisaną do mojego hostingu?

Można dodawać inne domeny do hostingu. Każda z nich może być zarządzana niezależnie. Aktualnie tylko domena główna hostingu może korzystać z niektórych usług, takich jak na przykład e-maile.

W przyszłości to rozróżnienie zniknie i każda domena przypisana do hostingu będzie mogła korzystać z kont e-mail dostępnych w ramach hostingu. Aktualnie jeśli chcesz, aby inna domena korzystała z e-maili w ramach hostingu, możesz wykonać zmianę domeny głównej.



Czy mogę rozdzielić konta e-mail z hostingu na kilka domen?

Jeszcze nie. Aktualnie tylko « domena główna » może korzystać z e-maili w ramach hostingu.

W przyszłości to rozróżnienie zniknie i każda domena przypisana do hostingu będzie mogła korzystać z kont e-mail dostępnych w ramach hostingu. Aktualnie jeśli chcesz, aby inna domena korzystała z e-maili w ramach hostingu, możesz wykonać zmianę domeny głównej.



Jaka jest quota wysyłanych e-maili?

Istnieje ograniczenie do 200 e-maili/godzinę na konto e-mail i 300 e-maili/godzinę na IP dla e-maili przechodzących przez nasz serwer SMTP ns0/ssl0. Możesz korzystać z innego serwera SMTP i/lub narzędzia list mailingowych EzlML zawartego w pakiecie e-maili jako produkt zastępczy lub jako uzupełnienie.

Liczba e-maili PHP (wysyłanych za pomocą funkcji ze strony) nie jest ograniczona, ale wysyłka jest blokowana w przypadku dużej liczby wiadomości zwrotnych z błędem (do poprawienia i odblokowania w panelu Manager).

Jeśli szukasz rozwiązania do masowej wysyłki e-maili i/lub dla potrzeb marketingowych, z narzędziami zarządzania e-mailingiem i statystykami, sprawdź ofertę naszego partnera Mailjet



Czy można otrzymać dedykowany adres IP?

Nie, ale można korzystać z IP lokalizowanego w różnych krajach, w których OVH posiada punkty replikacji dla oferty www. Opcja ta jest zawarta w ofercie. Adres IP możesz wybrać w panelu klienta.



Jakie są zasady działania przyspieszenia Geocache?

Aktualnie dane przetwarzane przez tą opcję są wybierane i zarządzane automatycznie. Oznacza to, że w pamięci cache są umieszczane domyślnie wszystkie elementy statyczne (obrazy, filmy, elementy graficzne, itp.).

Pierwsze umieszczenie elementu w pamięci cache w danym punkcie PoP odbywa się, gdy osoba odwiedzająca stronę używa tego elementu w strefie danego punktu PoP.

Maksymalny rozmiar pliku, który można umieścić w pamięci cache to 100 MB w europejskich punktach PoP i 20 MB w pozostałych punktach PoP. Częstotliwość automatycznego odświeżania elementu (TTL) to 60 minut w Europie i 10 minut poza Europą, oprócz aktualizacji ręcznej lub wcześniejszej wizyty na stronie.



Jak zarządzać funkcją przyspieszenia GeoCache?

Można włączyć lub wyłączyć opcję przyspieszenia Geocache zawartą w ofercie, jak również wyczyścić cache w punktach PoP z poziomu panelu Manager. Aby uzyskać więcej informacji na temat zarządzania tą opcją, sprawdź informacje zawarte w tym przewodniku.



Czy usługa DNSSEC jest zawarta w ofercie domeny?

Tak. DNSSEC jest proponowany bezpłatnie dla każdej domeny, której rozszerzenie jest kompatybilne z tą usługą. Opcja ta może zostać włączona/wyłączona w panelu klienta OVH.





FAQ dotyczący zamówień i płatności.


Czy można zamówić hosting bez nazwy domeny?

Podczas składania zamówienia na hosting należy podać nazwę domeny. Można zamówić hosting do domeny, która już istnieje i jest zarejestrowana w OVH lub u innego dostawcy.

Domena ta będzie domeną główną hostingu. Będziesz mógł odnawiać te usługi niezależnie.



Zmiana oferty jest automatyczna i / lub obowiązkowa?

To klient zamawia zmianę oferty w panelu klienta OVH. Zmiana jest wykonywana przez system. Strona i wszystkie dane pozostają na serwerze i są dostępne.



Czy można zwiększyć parametry mojej oferty na kilka dni a następnie powrócić do poprzedniej oferty?

Jeszcze nie, ale zastanawiamy się nad zaproponowaniem tego typu usługi.



W jaki sposób odbywa się odnowienie oferty hostingu?

Gdy zbliża się koniec abonamentu usługi OVH, wysyłamy e-maile z przypomnieniem aż do daty wygasania usługi. E-maile te zawierają listę kończących się usług oraz link do strony, na której można złożyć zamówienie na odnowienie usługi.

Operację tą można również wykonać bezpośrednio z naszej strony, wskazując podczas składania zamówienia nazwę produktu, który chcesz odnowić.

Również w panelu klienta w zakładce Moje usługi dostępna jest lista kończących się usług i przycisk do odnowienia usług.



Co się dzieje po roku z domeną zawartą w ofercie hostingu?

Odnowienie domeny jest odpłatne. Będziesz mógł odnowić domenę zgodnie z cennikiem danego rozszerzenia, jeśli będziesz chciał ją zachować. To samo dotyczy opcji DNS Anycast związanej z domeną. Opcja ta może zostać odnowiona (w cenie 3,99 PLN netto / rok).

Jeśli domena nie zostanie odnowiona, nie będzie możliwości jej używania (dla strony oraz przypisanych e-maili). Domena zostanie usunięta. Możesz odnowić sam hosting, który będzie dostępny poprzez inną domenę (jeśli taka domena jest podpięta do hostingu).



Czy można nie zamawiać usługi DNS Anycast i przyspieszenia Geocache?

Funkcja DNS Anycast jest darmowa przez 1 rok dla domeny głównej zawartej w ofercie hostingu www OVH. Można zrezygnować z tej funkcji dokonując takiego wyboru podczas składania zamówienia.

Usługa przyspieszenia GeoCache jest dostępna domyślnie. Nie dotyczy to sytuacji, gdy chcesz zamówić certyfikat SSL, który nie jest kompatybilny z funkcją przyspieszenia Geocache.