FAQ Exchange 2016



Zalety oferty Exchange 2016


Jakie są główne różnice między ofertą Exchange 2010, Exchange 2013 i Exchange 2016?

Oferta Hosted Exchange 2016 oferuje więcej funkcji zwłaszcza w zakresie pracy zespołowej. Przestrzeń dyskowa to 50 GB na konto.

Wprowadziliśmy nowy system zamówienia i konfiguracji oraz nowy panel klienta. System jest szybszy, prostszy i bardziej przejrzysty.



Jakie nowe aplikacje są dostępne w ofercie Exchange 2016?

Oprócz ulepszeń technicznych na poziomie infrastruktury, Exchange 2016 proponuje nowe funkcje:
  • Współpraca: Integracja z SharePoint, OWA Web apps: Excel, Word, PowerPoint.
  • Inteligentny folder Inbox: Sugestie wyszukiwania, tolerancja na błędy.
  • Interfejs OWA (Outlook Web App) został zoptymalizowany do działania na ekranach dotykowych;
  • Nowy tryb offline daje możliwość sprawdzania starych wiadomości bez logowania;




Jakie są zalety oferty Private w porównaniu z ofertą Hosted?

Hosted Private
Serwer Hosting Prywatny
IP Hosting Dedykowane
Zasoby Hosting Dedykowane
Certyfikat SSL Hosting Spersonalizowana




Dlaczego OVH wybrało Microsoft Exchange?


Zamówienie / Administrowanie / Płatności


Czy można przejść z oferty Exchange 2010 na Exchange 2016?

Aktualnie nie można w sposób automatyczny przejść z oferty 2010 na ofertę 2016. Aby korzystać z oferty Exchange 2016, należy ręcznie przenieść dane po złożeniu zamówienia na nową ofertę.

Do migracji danych możesz użyć narzędzia OMM.



Czy można przejść z oferty Exchange Hosted 2013 na Exchange Hosted 2016?

W panelu klienta można przejść z wersji 2013 na 2016. Migracja jest darmowa i nie powoduje przerwy w działaniu usługi.



Czy moja domena musi być zarejestrowana w OVH, żebym mógł korzystać z usługi Exchange?

Nie, możesz korzystać z każdej domeny, której jesteś właścicielem.



Jakie są okresy zobowiązania dotyczące usług?

Nie ma okresu zobowiązania, oprócz sytuacji wybrania płatności na rok z góry. W przypadku wybrania płatności miesięcznej, należy zgłosić chęć rezygnacji przed końcem okresu rozliczeniowego.

Oferta Exchange jest odnawiana automatycznie. Należy zrezygnować z usługi przed datą odnowienia.

Rezygnacji można dokonać w każdej chwili. Usługa zostanie zawieszona w dniu odnowienia.



Jak działa nowy system płatności miesięcznej dla oferty Private?

Płatności są wykonywane co miesiąc, w rocznicę założenia usługi.

Jeśli do istniejącej usługi dodasz nowe konto, koszt tego konta zostanie doliczony do kolejnej faktury.





W jaki sposób odbywa się odnowienie usługi?

Odnowienie usługi odbywa się automatycznie co miesiąc, w rocznicę aktywacji usługi.

Usługa jest odnawiana automatycznie. Płatność jest pobierana z zarejestrowanego środka płatności lub wystawiana jest faktura do opłacenia.



Jak działa system płatności, jeśli utworzę i skonfiguruję konto w istniejącej usłudze?

Płatności są wykonywane w rocznicę aktywacji usługi.

Jeśli dodajesz konto do istniejącej usługi, płatność miesięczna będzie dotyczyć maksymalnej liczby kont skonfigurowanych w ciągu miesiąca.





Czy można otrzymać zwrot za ofertę Exchange Hosted 2016 w przypadku rezygnacji w trakcie trwania abonamentu?

Nie, nie można otrzymać zwrotu w przypadku rezygnacji w trakcie trwania abonamentu.

Dysponujesz możliwością przypisywania nowych adresów e-mail w miejsce aktywnych kont.



Czy można otrzymać zwrot za ofertę Exchange Private 2016 w przypadku rezygnacji w trakcie trwania abonamentu?

Nie, nie można otrzymać zwrotu w przypadku rezygnacji w trakcie trwania abonamentu.



Gdzie fizycznie jest zainstalowana usługa Hosted Exchange 2016?

Dane są zainstalowane w naszych centrach danych we Francji.





Konfiguracja


Jak przetransferować/skopiować konto Exchange 2010/2013 na nowe konto?

Możesz przenieść konto Exchange 2010, 2013, gmail, yahoo, imap na inne konto Exchange 2016 zainstalowane w OVH.

Możesz za darmo i w prosty sposób migrować swoje konta na przykład podczas przenoszenia usługi Exchange do OVH.

Sprawdź nasze narzędzie

Sprawdź nasze narzędzie OVH Mail Migrator.



Co się dzieje po zrealizowaniu zamówienia?

Wysyłamy e-mail potwierdzający założenie konta. Usługa jest dostępna w panelu klienta.



W jaki sposób mogę dodać konto?

Konta można dodawać, usuwać i modyfikować w panelu klienta.

Najpierw należy wybrać usługę w kolumnie z lewej strony, kliknąć na zakładkę « Konto Exchange » i na przycisk « Dodaj ».




Gdzie znajdę informacje na temat moich kont?

W panelu klienta wybierz usługę w kolumnie z lewej strony i kliknij na zakładkę « Konto Exchange ». Wyświetli się lista wszystkich kont z najważniejszymi informacjami na temat konta:
  • Adres email
  • Rozmiar dostępnej przestrzeni / zajętej przestrzeni; ;
  • Liczba aliasów;
  • Stan.
  • Licencja outlook





W jaki sposób mogę skonfigurować konto?

W zakładce « Konta Exchange » w panelu klienta, można wybrać konto i kliknąć na przycisk « Skonfiguruj ».

W tej części można wykonywać różne operacje konfiguracyjne, takie jak zmiana adresu e-mail, dodanie licencji Outlook lub zmiana typu konta.



W jaki sposób mogę dodać domenę do mojej usługi?

W panelu klienta po wybraniu usługi w kolumnie z lewej strony wybierz zakładkę « Domena » i kliknij na przycisk « Dodaj domenę ».

Można korzystać z domeny zarejestrowanej w OVH lub zamówić nową domenę.



W jaki sposób mogę odzyskać moje stare e-maile po wykupieniu usługi?

Możesz odzyskać stare e-maile poprzez zaimportowanie pliku PST. Wystarczy utworzyć plik .pst (na przykład z poziomu programu Outlook) ze starego konta, zaimportować ten plik do programu poczty elektronicznej skonfigurowanego dla nowego konta.

Można skorzystać z naszego interfejsu OMM, aby wykonać migrację danych.



Czy OVH zmienia wpisy MX po aktywacji oferty Exchange?

Nie, zmiana wpisów MX nie jest wykonywana automatycznie. Zmianę można wykonać z poziomu panelu klienta.

Modyfikacja tego typu może być wykonywana automatycznie podczas dodawania domeny do usługi Exchange.



Ile kont e-mail Exchange 2016 można dodać dla danej domeny w ofercie Hosted?

W ofercie Hosted można dodać 20 000 kont e-mail na domenę. W przypadku większego zapotrzebowania można skorzystac z oferty Dedicated Exchange.



Jakie są ograniczenia oferty Hosted Exchange 2016 w zakresie liczby wysyłanych e-maili, maksymalnej liczby odbiorców w kopii i rozmiaru załącznika?

Nie ma ograniczenia liczby wysyłanych e-maili. Maksymalna liczba odbiorców w kopii to 200. Limit rozmiaru załącznika to 100MB (tylko w przypadku SMTP).



Czy na serwerze Exchange można korzystać z Active Directory?

Nie, ta funkcja nie jest jeszcze dostępna.



Jak często są wykonywane kopie zapasowe?

W ramach oferty Hosted kopia danych jest wykonywana automatycznie co godzinę. W ofercie Private kopia wykonywana jest automatycznie raz dziennie.



Czy wykonywane są kopie e-maili, kalendarzy i kont?

Kopia zapasowa e-maili, kalendarzy i kontaktów jest dostępna przez 15 dni. Czas przechowywania dla kont to 30 dni.



Czy OVH może stworzyć i ustawić za mnie parametry kont?

OVH nie wykonuje bezpośrednio konfiguracji platformy Exchange. W przypadku pytań możesz skontakotwać się z naszą pomocą.